poniedziałek, 12 listopada 2012

Rozdział 5.

**Caro**
Z rozmyśleń wyrwał mnie głos Liama.
-hej wszystkim !-mówił wchodzą do kuchni z resztą chłopców.
-hej-powiedziałam dość radośnie.
-Caroline, gdzie Harry ? grzeczny był tej nocy ?
-Lou ! Harry spał na kanapie a zresztą nadal śpi.
-Łee, to szkodaa..-wszyscy się śmiali.
-przestańcie, my się tylko kolegujemy -powiedziałam z oburzeniem.
-aa, no tak tylko przyjaciele i dlatego dziś spałaś u nas tak ?-wszyscy się ponownie zaczęli śmiać tym razem ze mną włącznie.
-nie, to nie tak wy nic nie rozumiecie.-mówiłam ale i tak nikt mnie nie słuchał.
-O widzę, że się beze mnie świetnie bawicie ? poznałaś już wszystkich Caro ?-powiedział Harry stojący w samych bokserkach.
-yy no tak już wszystkich znam :) Harry idź się ubierz dobrze ?
-no dobrze, dobrze nie będę już Cię dręczyć-wyszczerzył się i poszedł na górę.
-uh, on tak zawsze ?-spytałam resztę gdy Hazza już poszedł.
-nie zwykle chodzi bez.
-eej ! Zayn, chodziło mi o zachowanie a nie o nooo.
- hahaha-wszyscy wybuchli niepohamowanym napadem śmiechu.
- z czego ta brechta ?-spytał Hazza idąc do nas (już ubrany)
- z Cie-Cie-Ciebie !
- ale co ? czemu ze mnie ?
Zaczęliśmy się kłócić, śmiać i wygłupiać. Przypomniało mi się, że kiedyś w końcu muszę wrócić do domu. U chłopców czułam się świetnie ale nie mogłam tu dłużej zostać. Nie miałam żadnych ubrań na zmianę no i musiałam wytłumaczyć sprawę z kluczami a poza tym mam swój dom nie. :)
- ejj, ejj, halo !-krzyczałam ale nikt nie był zainteresowany moją osobą, po prostu nikt mnie nie słuchał.
- Harry !-powiedziałam stanowczo.
- tak, Caro co się stało ?
- ja muszę już wracać, odwieziesz mnie do miasta ?
- pewnie, ale nie masz kluczy do domu i...
- nie wiem coś wymyślę, to jak ? jedziemy ?
- no dobrze więc chodźmy.
- papapa chłopcy mam nadzieję, że się jeszcze zobaczymy-krzyknęłam jeszcze wychodząc.
- na pewno, na pewno pa Caroline !-powiedzieli wszyscy.
  xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

nooo to jest 5 dziś krótki ale nie mam zbytnio czasuu bo sprawdziany, nauka, szkoła -,- ale cóż nie długo następnyy ;******** dla moich wariateeek ! <3333 a tu coś na poprawę humoru ^^ :

1 komentarz:

  1. Ojj kochana ! Kurde, KOCHAM CIĘ ! :* Jesteś genialna ! Pisz, pisz następny ! A i ja niedługo dodam ;3 Cyaaaa ! :)

    OdpowiedzUsuń